Använder Blogger.
RSS

Shit! Panikångest i bilen, på motorvägen. Såg bara till att andas extra djupt, och djupt tills jag lyckades komma innanför dörren.
Tankarna på att köra av vägen var extrema, men hur skulle jag kunna göra något sådant mot de jag älskar? Min syster skall gifta sig snart, vill inte att hennes bröllop skall bytas ut till en begravning.
Tankarna far hejdlöst under mina attacker, och det värsta är att jag har så mycket skuldkänslor att jag inte vågar berätta för någon. Vill inte belasta de för mina små problem. Även om de antagligen inte är så små när jag har en reservplan redan. Har tre till och med.

Min älskling har så mycket press på sig att spela in nya plattan att jag vill inte belasta honom heller. Har bara en kär vän jag kan vända mig till och hon gav mig bra tips som alltid!

Men jag tog mina Stesolid, även om jag inte ville, inte för att det hjälper något större, har fortfarande samma tankar, bara inte lika mycket av de!
Skall ta mina sömntabletter nu, lika bra att vakna till en bättre morgondag än att må som jag gör just nu.

Men, inga självskador eller annat dumt utan bara mina ordinerade mediciner!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Sweden
Jag är en 25-årig tjej som lever med Emotionellt Instabil Personlighetsstörning och har mycket i ryggsäcken. Börjar äntligen lära mig att hantera mina problem och tar numera tag i mina problem istället för att ta ut mina problem på mig själv i form av olika självskadebeteenden! Jag bloggar för att jag hoppas andra kan läsa och ta hjälp av min historia